...and my simple place...

... Here the peace, lost thoughts and silence empire.
I guess you'll probably won't feel as if you were in home,
but I'm damn sure it's a quiet place to stay for a while and
rest reading the things I write. Once more, welcome to
my own place, a place found somewhere in my mind.

domingo, 8 de julho de 2007

...

Eu simplesmente adoro esse vídeo.
Assistam, ok? x)



*Vídeo: Memories, Within Temptation.

_________________________________________________________

Meu dia ontem/hoje? (É, fui dormir lá pelas 04:30am)
ÓOOTIMO! Show ontem? Preciso comentar? hahaha x}
Mais tarde eu postarei algo "útil" aqui que não seja sobre mim...

( Parêntesis)

Um pensamento...

We know good things happen to those ones who understand that waiting, sometimes, can be the best way out. So,why don't we give some break to "Time"?

Peace be with you!

Um comentário:

Anônimo disse...

Ma Bélle!!
Não sabia que tinha criado um blog!
No que depender de mim, haverá, sempre que possível, algum comentário meu por aqui.

A pergunta: O show de ontem??
A resposta:
Música boa + amigos queridos=
Dia perfeito!

Todos se divertindo, usando como combustível apenas a alegria.
Ah, e muita água!

Beijo da prima!
Thaysa